Nationaldag och Födelsedag





Dagen började med ett besök hos min kusin Elin. Vi köpte hemägga och jag kramade om två söta hästar!


Fina Mylta


Knubben

Senare på dagen åkte jag till Havsnäs för att kalasa hos Hailey som blir 5 år idag!


Paket är roligt såklart!


En specialbeställd tårta till prinsessan Hailey


Lillasyster Noelle har ju också fyllt år. Så hon fick också paket.
Huvudbonaden är från igår när de var på 90-års kalas!


Hailey bjöd på ett riktigt storkalas!




Födelsedagsbarnet med chokladbollar fulla mun!


Underbara Jolene med pappa Micke


Jag fick goa hur mycket som helst med den här underbara bebisen!
Kanske jag kan få låna?!


Noelle fiskar godis!


Roliga, Goa och Fina H!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback