Hemma-spa


Det har varit fullt upp även fast jag varit ledig idag!
Gick till skolan imorse i slasket för att lämna tillbaka en bok på biblan, lämnade in cykeln på lite reperation och träffade Mikaela på stan. Vi drack världens goaste chailatte på Espresso house och skvallarade!
Kul och träffa en riktig jämtlandstjej!!

Har nu varit och tränat med Jempis och fasiken vad skakis jag är...

Mitt i allt det här vintermörker passade jag, Anna, Anna och Sara på att ha lite spamys hemma hos mig igår.
Sara lagade jättegod middag med tomater och fetost och det smörjdes händer, fötter och ansikten.
Fotbad och ansiktsmasker hade vi också + vin!
Riktigt mysigt och kul!


Gurkpadsen snart på plats!


Snygga tjejer.. haha!


Jag drar bort lite "extrahud"=min ansiktsmask!

Postat av: Gudrun

Va kul ni har där nere i Malmö, hittar på alla möjliga roliga saker./kram mamma

2010-02-04 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback