Överläkare Anders


Vi hade föreläsning om diabetes nu på eftermiddagen och han som föreläste var hur bra som helst.
Jag satt som klistrad och tiden bara flög iväg. När det var slut ville jag bara att han skulle fortsätta.
Tänk om jag skulle ha haft hans kunskaper... fast iofs var han nog inte långt borta från sin pension och där vill jag inte vara ännu. Men ibland önskar jag att jag kunde ha blivit läkare, så jäkla mäktigt!
Vi har haft flera bra gästföreläsare som varit läkare senaste tiden och de har varit toppen.
De trista adjunkter vi har annars kan slänga sig i väggen!



Imorgon är jag ledig vilket betyder att jag har helg redan!
Ska träffa och luncha en kompis jag har jobbat med på eniro och sen ska jag ändå på skolan och plugga lite av varje..
Så inga slappartag här inte...


Postat av: Gurun

2009-09-17 @ 21:10:39
Postat av: Josse

Märkte också stor skillnad mellan föreläsare som var läkare och föreläsare som inte var det, dessvärre... Läkarna är grymt duktiga och man satt klistrad hela föreläsningarna!! :)

2009-09-17 @ 21:11:06
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Gurun

Nää, inga slappar tag här Dr Karolina!

Pa o jag har jobbat på bra ikväll. T o m satt upp en tavla, hi hi den första i detta hus. En älgtavla ute i hallen (gammelmommas sydda älgtavla)

PoK/mamma

2009-09-17 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback