Nervös så in i nordens


Jag har egentligen jättemycket att läsa inför imorgons föreläsning och dessutom klura på ett patientfall.
Men jag kan inte koncentrera mig... jag har nämligen uppkörning imorgon på att sätta kateter och pvk.
Vet att jag har 50% chans att få den hemska eximinatorn som har kuggat alla hittils.
Hon är tydligen skitnoga med precis allt och tillåter inte ett fjuttfel.
Och med min otur kommer jag ju absolut få henne!
Jag har nästan ställt in mig på att få göra om.


Jens har varit jättesnäll och ställt upp och vara patient igen... Tack Honey!

Wish me luck!

Postat av: Gurun

Jag håller tummarna allt jag kan för dej!

Good LUCK.......jag vet att du klarar dej.

Puss o kram/mamma

2009-09-22 @ 07:02:33
Postat av: Anna

Lycka till!!

2009-09-22 @ 10:28:13
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Lycka till! Du kommer klara det galant=)

Jag är segast att svara på ditt sms.. Sorry. Men frågor till blivande inneboende.. Se till att fråga om sånt som du vet är viktigt för dig att det blir gjort i hemmet. Tex som att torka bordet efter mat lr liknande.

Vardags frågor, sånt som man vill ska fungera för att inte störa sig.

Hoppas ni har det fint. Och visa lite bilder från nya lghten=)

Kram

2009-09-22 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback