Mycket att ta igen


Eftersom jag inte träffat Johanna på över 1 år och inte pratat med henne i telefon sen innan jul förra året hade vi rätt mycket att prata om...


Fina Johanna hade med sig rån som hon bakat själv där hon jobbar!

På lördagskvällen spelade vi spel, drack drinkar och skrattade!

Jempa i högsta hugg med öl och ord...

Söndagsmorgon sov vi bort, men sen var vi på Entré och letade grejer till Johanna och hon hittade en massa fina saker! Till middag gick vi och köpte pizza och sen gick vi på gågatan i mörkret så Johanna skulle få se lite av Malmö iaf!
Igår åkte hon uppåt i landet igen, jag var ju på praktiken, så kramade om henne riktigt ordentligt redan på söndagkvällen!
Det var såååå ROLIGT att hon kom hit och hälsade på. Så mysigt också!


Här gungar hon i en rolig gunga!


Jens ville också leka lite!

Idag har jag äntligen lyckats tagit ett blodprov och fått ut blod!! Har även fått gett en tant en injektion alldeles själv, bara tanten och jag i rummet, wiho!
Fick gå med en arbetsterapuet imorse och gud vad skönt att jag känner att jag valt rätt som läser till sjuksköterska och inte det.. var inte alls lika roliga uppgifter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback