Då var denna helg över...


Jag som längtat efter denna sköna helg, med sovmorgon både lördag och söndag.
Och nu är det söndagkväll igen och jag har plockat fram kläder och gjort i ordning väskan inför imorgon. Ska ställa väckarklockan på 05.19 sen är allt klart. Fast kommer nog stiga upp lite tidigare när Jens klockan ringer.

Jens är iaf mycket nöjd över sin dag, tårtan var supergod och kommer nog räcka några dagar till :)
Vi har varit på Entré så han har fått handla lite. Vi har även lagat en god middag och kollat på alla fotbollsmatcher som har sänts idag.. Vad gör man inte för sin älskade när de fyller år...
Jag längtar redan tills min födelsedag, då står greys och hårpillning på min lista!



Jag har varit och träffat mitt mentorsbarn + familj idag också.
En jättesöt libanesisk flicka som är 12 år. Vi ska redan ses igen på torsdag!
Det kommer att bli mycket roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback