Del 5: Släkta


På självaste juldagen var vi hos Momma och åt massa gott!


Kajsa gillar älgtunga :)


Min söta Moster och fina syster


3 generationer. Momma, Mamma, Kajsa och jag.


Momma, Elin och kusin Rikards tjej Tukta är redo för lite risalamalta.

Pappa fyller ju år också upp i julhelgen så det blev lite tårta och släkt från hans sida.


Faster Gunnel, Pappa och farbror Bertil.


Gulliga Tassa ville testa min blivande Åre-mössa en kväll.. visst är hon söt?

En annan dag blev det att vi åkte till Renåa och Svaningen..


I Renåa hade de ett äkta grishuvud...

och roliga dräkter..

Lisa blir redo!


Jag blåses upp!


Karolina Xang och Lisa Xing

Sen var dags för morsans tur..



Vi låtsades att pappa hade blivit en "feeder" och gillade att hans tjocka fru satt på honom..


Om ni inte ser så är det farsan som står under morsan... hahaha, alla höll på att dö av skratt!

I Svaningen var det på med mammas badräkt och i badtunnan!


Riktigt varmt var det!


Underbar utsikt


Pappa, Maja och Lisa var inte feg och rulla sig i snön..

Det mörknade på och tur att björnen sover..


Sista bilden innan vi började kliva upp efter 1 ½ timmes badning!


Den här bilden tog jag inne på Simonssons i Ström...


Haha, den får avsluta detta inlägg.

Postat av: Kungsa

Men herreminje, vilket gott skratt jag fått av dina bilder!!!! Särskilt när Gudrun hade sin man mellan bena!!!!

Du måste haft en kanonjulledighet när man ser dina reportage, va?

Och nu har du väl bara skolans värld i ditt huvve, va?

Önskar dej all lycka med den...

Puss och kram från Moster

2009-01-17 @ 21:40:24
Postat av: Marie

Åh vad härligt med badtunna! :D Och vilka grymt sexiga dräkter, hahaha! Och älgtunga, det gillar jag med ;D

2009-01-18 @ 16:58:19
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder från Svaningen! :)

Kanon med nya cyklarna också! Jag är nöjd över min spark jag ;) Är det inte lite konstigt utan snön? Fast kanske lite skönt ockå?

2009-01-29 @ 22:07:41
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback