Flyttkartonger


Då var det dags igen. Jag har redan denna morgon packat ihop tre kartonger.
Och det känns jobbigt att vi måste ner med precis allt, men det ska nog gå!
Nu har jag en paus och ska äta av tårtan från igår..
Min dag var jättebra igår! Så många sms och hälsningar. Blommor och presenter. Tack alla!




Postat av: Berit

Grattis Karro i efterskott! Se ut som ni har det bra där nere! Kramar i massor!! Hälsa Jens. /Berit o co

2009-02-21 @ 16:40:36
Postat av: Elin

Vilken tur att mina olyckor kan locka till skratt! Jag känner verkligen att du tycker synd om mig då... Nu ska jag gå på kryckor i en vecka, har varit på akuten hela kvällen. När du får jobb vill jag ha vip-kort på sjukan. Kram!

2009-02-22 @ 23:47:05
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback