kinamat


Idag ska jag äta kinamat för tredje gången den här veckan. Det är sjukt gott och billigt som attan.
Det heter chinabox och man får välja mellan ris/nudlar fast jag tar hälften hälften.
Sen 2 olika tillbehör, så som vårrullar, kycklingspett, friterade räkor och en massa annat.
Det kostar endast 39 kr.
Det är billigare för mig att äta det än att gå och köpa något som jag ska laga.
Men imorrn ska jag gå och storhandla!


Postat av: Joanna

Ser smaskigt ut gumman!

Smaklig måltid :)

Puss.

2008-09-05 @ 18:33:40
Postat av: Moster

Hej, lilla vän. Tror det går bra för dej....

du är ju så företagsam och snart kommer Jens och då blir det bra.

Spännande att bo i Malmö, va?

Stor kram från Moster

2008-09-05 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback