Glad Påsk


Långfredag=Långtråkigt
Det var vad jag hörde på radion idag.
Men inte så långtråkigt har jag haft.. Jensen och jag har varit och handlat massa påskmat!

image1029
Såhär fint är köksbordet hemma hos oss


Snart ska vi mysa framför tv:n innan Jens ska iväg och jobba och imorgon är det min tur.

Min kära mamma är hos min kära moster idag.
Har även hört ryktas att Elin-Kusin och mammas kusin Erika är där.
Ni kan ju titta vad de har för sig..
Jag visste inte vad skripa var, men nu har de ju verkligen haft undervisning för mig..
http://djupudden.blogspot.com
Min moster är riktig tuff som visar sig så på internet

Postat av: Gudrun

Vaa fiint du har gjort Karro! Riktigt påskmysigt.
Påskpussar Mamma! Vi träffs i morr´n.

2008-03-22 @ 10:14:19
Postat av: Marie

Hej Karro! :)
Glad Pask. Vad fint du gjort. Nastan sa man saknar sno och kallt. :) Men far allt stanna kvar i varmen ett tag till ;)
Hoppas det ar bra o att vi syns snart! Puss o Kram

2008-03-23 @ 17:34:14
URL: http://GossipByMarie.blogg.se
Postat av: Moster

vaddå tuff? jag syns ju inte...
å förresten vare du som ville se...
Jag har önskat att jag finge sitta vid ditt fina påskbord och smaska på ägg och prata om ditt och datt med dej och Jens men man får ju inte allt man önskar sej häri livet.
Kram från Moster

2008-03-24 @ 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback