Natt


Nu var det väldigt längesen jag skrev här. Jag har helt enkelt inte orkat. Jag är på jobbet nu och kämpar de sista minuterna för att klockan ska slå 6.00, så jag får logga ut och åka hem.

Sen jul och nyår (som tillbringades här) har jag inte hunnit med så mycket. Eller jo, kanske.
Jag har varit sjuk en lång tid. Hade den förbannade rethostan hur länge som helst. Och jag käkade noskapin och tillslut fick jag tag på cocillana som är min räddning. Så tillslut kunde jag gå tillbaka till jobbet och använda min skrovliga röst. Som fortfarande inte är riktigt hundra.

Förra helgen var vi med Anders och Sofie nästan hela helgen. De sov över hos oss och det var verkligen jättemysigt. Vi åt middag tillsammans i 2 dagar och tittade på tv hela söndagen :)

Jag åkte hem till R-ön en sväng nu i veckan för att lämna traktorSaaben, så pappa kan fixa avgasröret och reparera den lite mera så den blir på topp!

Nu jobbar jag och Jensen helgnatt båda två, så vi kan inte nås förrän på kvällar.. bara så ni vet!

Vi funderar över att hyra ut vår lgh under skidskytte VM, det skulle sitta bra med lite extra pengar.

Nu orkar jag inte det här någe mera.

Postat av: Faster

Samma jäkla hosta och heshet har jag också. Fick det på bikerkalaset!!! Man vål som slut...
Hörde du fick fina kläder av pappsen. Det var ju modigt gjort av han att köpa kläder till er alla.
Nu kommer ett ve´lass och snart kommer en ny badtunna till mej,hihihi vad kul. Kommer ni på bad när det blir vår och då kan vi spana på björn från tunnan!? Det kan du hälsa Jensen. kram.

2008-01-12 @ 11:40:20
Postat av: Faster

Samma jäkla hosta och heshet har jag också. Fick det på bikerkalaset!!! Man vål som slut...
Hörde du fick fina kläder av pappsen. Det var ju modigt gjort av han att köpa kläder till er alla.
Nu kommer ett ve´lass och snart kommer en ny badtunna till mej,hihihi vad kul. Kommer ni på bad när det blir vår och då kan vi spana på björn från tunnan!? Det kan du hälsa Jensen. kram.

2008-01-12 @ 11:41:04
Postat av: Elin

Fint att du skriver R-ön tycker jag ;) kram!

2008-01-12 @ 12:39:18
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: elinkusin

Kan bilen fortfarande inte svänga vänster? Jag tänkte mest när du passerar T-sås skylten ;)

2008-01-12 @ 18:48:37
Postat av: Johanna

Åh, ska ni laga raggartraktorn :) Min bil va oxå på sjukstugan idag... Dyrt men väl behövligt! Vi måste höras nån dag!!

2008-01-15 @ 00:18:16
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback