Zodiac


Nu har jag fått varit ledig några dagar. Ända sen i måndags.. riktigt skönt! Men idag blir det back to work.. kl. 15.00.
Jens har ju också varit ledig, vi har haft det riktigt skönt de här 2 dagarna. Sovmorgon och uppe länge på nätterna. Tagit långpromenader + att jag tränat på StepIn.
Ätit god mat och bara mysat hela dagarna.
Igårkväll tittade vi på en jättebra film som heter Zodiac. Grymt bra. Måste ses. Om ni gillar Beck, så var det här 1000 gånger bättre + att det har hänt på riktigt!

image393



Helgen som kommer, ska vi till Rossön och jag läntar så mycket, för jag har inte varit hem på väldigt länge. Vi ska följa med pappa på älgjakt och bar det kommer bli väldigt spännande :) och sen mysa med voffsingarna.. åååh.. mina små älsklingar!


image394
Här ligger de och kramas

Neä, nu måste jag äta lite och sen fix mig i ordning, väcka Jens och sen ringa Annis.. + att hon klarat sin tenta, stort Grattis!

Adjöss Sjömöss


Postat av: Johanna

Hundarna e ju såå söta! Måste hälsa på er nåt i Rossön inom inte allt för lång framtid :) Det gick bra i stan, köpte 2 par skor + lite annat skoj :) På tisdag ska ja o pia på intervju på bageri i sörli så ja hoppas att vi få d för då börjar vi redan nästa onsdag :) Fast ja vet inte vart vi ska bo.. Så idag va ja till stan o köpte mig en bil.. haha :) Hoppas d e bra me dig o att d gå bra att jobba! Massssa pussssssar & kramar till deeeej!!!

2007-09-12 @ 20:14:33
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se
Postat av: Joanna


Tjoho Karoliiiina :P
Mangler dig också gumman..
Jo, vi har skoj tillsammans med våra
arbetskamrater.. Umgås med en som heter Andre lite på fritiden..
Skönt att få ta tag i träningen..
Några speciella planer på hur du ska fira jul?
Du verkar så himla upp i hejsan över det du! :P
Blir skoj för dig att besöka Joppsen i Karlstad också..
När planerar du att göra det?
Puss på dig.

2007-09-12 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback