Vår nya kärlek


Jens och jag är helt upp i hejsan över vår nya grej.. Jens är som ett barn på julafton, om inte ännu mer uppspelt.
Jag är jättenöjd och suuuperduper glad! Men skriver mer om det snart.

Först vill jag berätta om min roliga kväll igår.
Jag och Louise var bjudna hem till Elin på middag kl. 18 och Elin bjöd på jättesmaskig mat (kycklingfilé med fyllning, vildris, kantarellsås och sallad) och massa vin.

  

Lite tokigheter hann vi med också..


           

Efter en massa vinpimplande gjorde jag hemmagjorda maränger och chokladsås. Glass och bananer hade jag köpt, så det blev en riktigt god efterrätt.

     

Och Elin hon började se riktigt dragen ut..

        

Väldigt lyckade kväll med skratt och skvaller. Måste vi snart göra om! Tack sötisar!


OCH nu till min och Jens nya ögonsten..

image392

Snyggare kan ingen vara, except for ourselves

Postat av: Elin

Haha, vilka fina kort :P Men det var verkligen roligt, jag ska kolla lite nu på våra scheman om vi kan ta en kväll nån lördag framöver. Kram!

2007-09-06 @ 17:53:22
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Johanna

Bra val Karro, riktigt SNYGG tv!! :) Det ser ut som ni hade kul på middagen iaf :) Jag hör av mig imorrn när ja e i stan så få vi se om vi kan ses! Pusspusspusssssssssss!

2007-09-06 @ 19:32:35
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se
Postat av: Moster

Du synes leva livet och det gör du rätt i !
Jag har också köpt en apparat fast inte lika snygg som din. Den är en platt gråsvart sak men otroligt avanserad för mej. Jag lär mej nu....
kram till er båda

2007-09-07 @ 20:58:59
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback