Min underbara Jens


När jag kom hem igår efter jobbet, runt tolvtiden på natten hade jag bett Jens göra varm choklad till mig för jag frös så mycket. Men det var inte bara choklad.. han hade dukat med mina stora vita oanvända koppar och skärt upp ostskivor + gurka och lagt fram skinka, så jag kunde göra goda mackor. Tack min älskling. Du visste vad jag behövde. Jag blev så rörd, för allting var så fint. Tända ljus och allt!

Just nu väntar vi på att klockan ska gå.. Anders och Sofie ska snart komma förbi och vi ska åka och handla för vi ska äta tacos och kolla på film. Mysigt värre... innan jag och Jens ska iväg på jobbet.. fan.

Trevlig helg!

Postat av: Joanna

Hej gums!

Vad sött av Jens att ordna lite myspys..

Du såg ut att ha en trevlig helg i Rossön också btw =)

Saknar dig min vän.

Förresten.. Sett några fler avsnitt av Prison Break?

Pussss!

2007-10-19 @ 20:37:46
Postat av: Cemo

Vad fasiken! Det verkar som om alla från Östersund har haft en bra lördagskväll! Jag måste snart skriva något riktigt tragiskt och för förjäkligt för att dra ner den här kärleksvågen. Punkt slut.

2007-10-21 @ 15:26:17
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Cemo

POop! Det var ju inte lördagkväll såg jag nu, men det är sak samma.

2007-10-21 @ 15:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback