I väntans tider


Jag vill ha jul nu. Eller jag vill iaf att klockan ska vara 18.00 då jag får packa ihop här på jobbet och bara åka hem. Till en mysmiddag med älsklingen. Sen ska han ut och jag ska packa, tvätta och fixa ordning allt för imorgon. För då åker vi till S-svall för sista julklappsinköpen för Jens och jag ska bara handla saker åt mig själv! Sen bär det av till Härnösand.

Jag förstår inte att det är julafton på måndag, på måndag?! Va! Helt ofattbart, men helt underbart. Jens är ledig nästan en hel vecka och jag över i en vecka, så vi ska bara njuta och vara tillsammans! Och äta massa gott såklart!
Vi ska träffa Petra och Mattias, som vi inte har sett sen i somras. Mysa med Anna, Micke och barnen! Bara va med våra familjer och ha riktigt skoj på juldagen!

Sen mitt upp i allt fyller ju pappa 50 år, den 27. Och dagen efter, fredagen den 28 ska han ha ett hej dundrandes kalas på bygdegården. Det kommer nog bli superkul!

Vi har verkligen en händelserik kommande vecka framför oss. Jag är så Glad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback