Planerad utlandsvistelse


Som sagt ska vi åka till Samos nästa söndag!
Det är svårt att ta in att det är så nära nu, jag som alltid tänkt att det är lång tid kvar tills slutet av maj, men nu så!
Vi ska alltså åka nästan hela familjen då det blev vinst på Bingolotto i julas.
Efter mycket hit och dit har vi bokat in oss på ett härligt, fint och barnvänligt hotell på Samos, Grekland.
Om det blir som vi planerat ska vi ta en dagstur till Turkiet också.
Det ska bli så härligt att få njuta på alla sätt, äta god grekisk mat, bada både i hav och pool och känna värme!
Jag har börjat planerat lite vad vi ska packa ner och snart får jag börja slå slag i saken.
Men först ska jag få en bakluckeloppis överstökad, på söndag ska jag och Anna sälja massa skräp!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback