Så jäkla gott!


Ät av det som finns i kylskåpet sa jag till Jens här om dagen..
Det finns mycket i vår kyl och frys att göra en middag på, men idag orkade jag inte.

Jag gick ut från vår port och 50 m till det där sunkiga snabbmatstället på hörnan.
 Ville inte ha falafel och inte kebab, så jag chansade på ett skrovmål/hamburgaretallrik inklusive dricka för 40 kr. Tänkte att hamburgaren säkerligen kommer vara sladdrig och full av brosk-klumpar och stripsen mjuka som bara den. Men den trevliga kassörskan gjorde mig glad och berättade att det var svenska hamburgare från scan.
Det smakade förbaskat gott och stripsen var krispiga.

Nu jäser jag och väntar på att tiden ska gå så jag kan hämta hyrbilen, för sent ikväll far vi!


Postat av: mamma gudrun

Ha så roligt på eran 80-tals fest. Kör försiktigt.

kram mamma

2010-09-04 @ 08:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback