Sova fint


Jag älskar att köpa sängkläder, men det har legat lite på is ett tag. Jag har nog känt mig nöjd med de jag har och kanske har jag inte velat slänga ut en massa pengar på det heller.
Men för någon vecka såg jag ett par underbara vår/sommar påslakan som jag verkligen ville ha.. Men smart som jag är så väntade jag ett tag eftersom Hemtex oftast brukar ha 50% eller något liknande, så nu i veckan gick jag in och vipps var de nedsatta till ett rimligt pris!


Åh, jag kan inte släppa hur fina de är..


Vi sov som stockar inatt i denna sommardröm..

Men tyvärr bara till kvart i 8, Jens skulle upp och åka på jobbet och jag sitter och läser och cirkulationssystemet, blodet och andningssystemet. Tycker faktiskt det går rätt bra!
Snart ska jag lyxa med lunch, fetaostbiffar och sallad sen igår!

Solen skiner som bara den här idag i Malmö, så kanske ska jag ta mig ut på en promenix och få lite sol i ansiktet!

Postat av: elin

vilken sommaräng! Jättefina ju. Jag längtar till sommaren.

2009-03-15 @ 08:31:53
Postat av: Joanna

Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig! :) Åh, vilka underbar sängkläder, kan tänka mig att ni sov gott som sagt! Hoppas du haft en bra helg också.. Nu är det inte långt kvar till påsk, skönt för dig att komma hem snart.. Saknar dig. Puss <3

2009-03-15 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback