Rullande skönheter


Jens min underbara köpte två cyklar igår av en jobbarkompis.
Jag trodde inte mina ögon när jag kom hem och fick se dessa två skönheter som stod på balkongen.
Det är inte vilka cyklar som helst heller, äkta Kronan cyklar.


Nya familjemedlemmar

Idag har jag införskaffat ett lås och nya lampor



Så imorgon ska jag göra min premiärtur... tyvärr inte med min Black Pearl, för hon har punka på ena hjulet, så jag får låna Jens Reine Brynolfsson..


Postat av: Gurun

Meeen...vilka fina cyklar. Hur bra som helst.

Ååhh Kronans som är så fina cyklar, riktiga cyklar.

Hahaahaa man får sig ett gott skratt åt namnen.

Cykla lungt!kram/mamma

2009-01-28 @ 05:22:00
Postat av: Anna

Tjaaa! Har du sett att Mikael Persbrants nya tjej ser EXAKT ut som dig?! kram kram

2009-01-28 @ 19:59:04
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback