Måndag igen


Jahapp, måndag igen alltså.
Tillbaka på jobbet!

Helgen har rusat iväg. I lördags var jag på stan och handlade upp mina checkar jag fått från H&M.
Skönt att kunna shoppa lite utan att egentligen göra av med mina egna pengar.

Resten av helgen har inte varit lika rolig.. har kännt mig allmänt trött och less.
Jag fick ett ryck igår och städade som tusan.. dammade, dammsugade, hängde in kläder och slängde en massa skit.
Anledningen är för att på torsdag får vi vårt första besök.. och jag vet att jag inte kommer orka städa någon kväll i veckan.

Majvor, Gunnar, Johan & Tess kommer hit!
Det ska bli så roligt att träffas!
Umgås och skratta och äta massa gott tillsammans.

Postat av: Joanna

Hej gumman..



Sorry att jag fick avsluta samtalet så hastigt.

Glömde helt och hållet bort att fråga hur din helg varit också..



Vi hörs nåt mer i veckan.

Puss <3

2008-10-20 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback