Fruhippa


För några veckor sen var jag på möhippa/fruhippa då bruden gifte sig redan för ett år sen!
Det var en riktigt rolig dag/kväll och jag njöt av att vara bara jag!
 
Softball var först på schemat då jag var nära på att förstöra min axel...
 




 
Därefter hamnade vi på Malmö bryggeri,  öl- och ostprovning. Gick ok för en icke-öldrickare som jag är...
 








Stadsvandring kring Möllan ur ett kvinnoperspektiv var riktigt intressant!


Sen blev det fördrink hemma hos Karro och sen en god middag på Atmosfär ända in på sena natten innan min trötthet slog till så jag cyklade hem medans de andra dansade vidare!

Och dagen efter njöt jag av att ha en sådan fin Klara och Jens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback