Numera tv-kändis på Mello 2013


Det är roligt och superbra och ha en kompis som jobbar på svt.
Bästa Marie skickade ett sms igår och frågade om jag ville kolla på delfinalen av Melodifestivalen som gick här i Malmö!
Klart jag ville gå och jag lyckades få med mig Anna som inte alls gillar Mello... men tyckte nog som jag efteråt att det var en upplevelse!
Och roligast av allt var ju att vi hade superbra platser och för er som missade var vi i tv-rutan rätt så många gånger... :)
 
Häftigt med allt innan det börjar, försnack och hur vi i publiken ska agera!
 
Malmö Arena var fylld!
 
Förväntansfulla och ballongerna i högsta hugg!
 
In action!
 
Army of lovers hade ju rätt så speciella kostymer!
 
Och stackars danserna var ju nästan nakna... men snygga kroppar ;)
 
 
Ja, såhär nära var vi alltså. Inte konstigt vi var i rutan när de stod vända med ryggen mot oss.
 
När det var dags för den här sketchen som Sara Dawn Finder var med i kom de 3 inspringande in och satt på de här plasterna bara de minuterna sketschen varade, sen lämnades de över igen till de rätta "ägarna".
 
 
Här var det ett jäkla drag och varmt!
 
Förväntasfulla tjejer väntade på Ulrik
 
Vilka skrik det blev!
 
 Supersnygg blomsterflicka (Marre)!
 
Jag och finfina Marie, Tack igen! <3

Postat av: elinkusin

Kul! Men jag såg inte på TV så jag missade dig!!

2013-02-24 @ 15:37:33
Postat av: Moster

Vilken upplevelse! Jag såg heller inte på TV´n! Bra med såna där kompisar...
Jag har hört dej i mobilsvaret, hoppas grejen passar din cykel?

2013-02-25 @ 06:36:18
URL: http://bjennbua.bloggo.nu
Postat av: Matte

Glad att ni fick en bra kväll!! :)
Ses i maj! Stor kram

2013-02-27 @ 18:49:55
Postat av: Marre

Älskar också hur autocorrect gjorde om mitt namn till hundägare ;)

2013-02-27 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback