Utflykt i helgen


Det är så roligt att kära Anna och Rezi köpt bil, för då kan vi ut och åka :)
Igår åkte vi först på mitt önskeställe, Vellingeblomman.
Så stort ställe och massor av fint!










Munkar kunde man också köpa!

Nästa stopp blev Trelleborg och sen åkte vi till Smygeh(k)uk...
Sveriges sydligaste punkt.


Där kunde man köpa fiskburgare och annat fiskit!






Sydligaste punkten!

Vi avslutade dagen med roligt spelande på mitt rit-spel.
Vädret var tyvärr inte på sin bästa sida, men det var det däremot idag.
Jag tog en långpromenad och satt och njöt i solen vid kanalen.


Rolig syn och bra reklam när 3 GB-lastbilar körde runt och spelade sommarmusik.
Säkert många som nappade på att köpa glass!


Vårlökar överallt, så färg-glatt och fint!

Postat av: mamma G

Vilken härlig utflykt ni gjort och vad vårligt de är hos er. Önskar jag kunde vara hos dej ett par dagar, puss o kram mamma

2012-03-26 @ 05:53:08
Postat av: Moster

Visst var det roligt på Vellingeblomman? När jag var dit var det ju jul, julpynt i massor.

Det ser alldeles för härligt ut med våren som du visar. Här har iaf landsvägen tine fram!

Den 21 juni kommer jag till Malmmö C. Ska vara med Christina och Lisa där i en vecka. Jag längtar faktiskt redan nu.... Vi måste ju råkes då, va?

Kram fråm Moster.

2012-03-26 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback