Genrep Melodifestivalen


Blev glatt överraskad idag när jag fick sms-förfrågan om jag ville gå på Melodifestivalens genrep ikväll och ta med mig en vän.
Min gamla barndomsvän M är en väldigt flitig myra som jobbar på svt och just nu Mello :)
Vi hann få en titt på varandra och lite kramkalas blev det också. Var lite mer än 1 år sedan vi sågs.

Jag blev förvånad över hur liten scenen är på riktigt, vad alla ljus och skärmar gör så att det ser större ut.
Kamerakillarna gör ett himla bra jobb också, de sprang hit och dit och jag blev alldeles svettig av att titta på + av strålkastarljuset! Lite "star-struck" blev vi också av alla kändisar på en och samma plats.
Vi hade superbra platser, precis vid gången så ni kan ju tänka hur nära vi var de...
Fick hud mot hud (haha, genom handske) med Danny (Suicideo som Jens säger).

Jag kommer nog heja på Charlottan imorgon... sen tyckte jag självklart om Danny också.
Häftigt uppträdande.
Här kommer en tjuvtitt!


Förberedelser


Sarah, Helena & Gina
(var kul när de sa fel saker ibland nu under repet)


Perrelli!


Hård rock!


Lotta och Krister


Helena Bergström läser i sitt manus




Danny!


När vi satt och väntade på Marre efter showen hissades det plötsligt ner en hel ställning från taket...
Massa ljus-killar som hängt där under några timmar.


Nu har Mikaela och jag också provat att stå på scen :)


Häftig och Duktig Tjej <3
Tack igen Kära Du!

Postat av: Robinhoods bekännelser

Vad roligt! :D vem hejar du på?

2012-02-25 @ 15:01:18
URL: http://robinhoods.se
Postat av: elinkusin

Men så roligt! Det måste ha varit en upplevelse.

Ha en skön helg!

2012-02-25 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback