Underbar kväll på praktiken, mindre roligt hemma


Att ha kvällspass på praktiken en lördag kändes inte kul idag när jag gick iväg.
Men så skönt det har varit!
Allting har varit så lugnt och vi i teamet hann med allt vi skulle göra och lite till!
Jag har haft det så mysigt med tanterna på min sal. En av dom tyckte att mitt hårsvall va så fint och som gammal hårfrisörska ville hon klämma på mina nyklippta toppar som fick mycket väl godkänt.
Jag är verkligen jättenöjd med mitt team och handledaren vi haft idag är så j*vla bra!
Ser fram emot att vara där imorgonbitti igen.
Synd bara att det är lördagkväll och en massa grannar har fest. Svårt att sova då och jobbigt när jag ska upp innan 6.
Eftersom vi bor på inne på en innergård med fasad runtomkring studsar musiken mellan väggarna och det hörs verkligen som om det är rummet intill.
Nyss hörde jag hur en annan granne ropade genom en magafon: SÄNK VOLYMEN (på skånska).
Vem har en megafon hemma?!



Tyvärr verkade inte festprissarna höra våra andra grannars önskemål.
Nu ska jag tillkalla John blund.
Godnatt hörrni!

Postat av: mamma G

Vad roligt att höra att praktiken är bra och handledaren, de e ju guld värt! Gulligt med tanterna och den gamla frisörskan.

Idag ske je skjut´n älg ox! ;)))

Hörs i kväll, kram

2011-09-11 @ 05:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback