Brev på posten


Igår blev jag glatt överraskad när jag hittade ett sött litet brev adresserat till mig :)




Det var ett roligt påhitt från min kusin!
Ett kort med hälsning, ett recept och en liten sko :)



Tack Elinkusin :)

Postat av: Moster

Alltid kul att få brev och kort i postlådan! Och med innehåll som förbryllar blir det ju extra kul. Verkar som brevskickaren idkat omfördelning av resurser???

jadu Karro snart kommer jag till Malmö!! Tiden går så fort och jag längtar att få "lufta" mej lite.

Kommer onsdag den 30 november i 7-tiden på morgonen och då ska Monica och jag göra stan för de vi ska bo hos jobbar ju hela dagen. Jag ska bo i Klagshamn hos Christina, hon hämtar mej på em. Dagen efter åker vi till Bremen och kommer tillbaka söndagkväll.

Sedan stannar jag tills på onsdagskvällen då jag hoppar på nattåget hem kl 22.30 nånting.

Då beror det på när du har tid för en gammal moster?

På tisdagen åker Christina o jag till Ingrid. Kan du o vill du får du gärna följa med. Kanske har du någon bra ide om hur vi ska träffas?

Längtar du efter något särskilt från Jämtland?

Vi höres per telefon innan jag far, va?

PoK från Moster.

2011-11-06 @ 14:12:00
Postat av: elinkusin

:D

2011-11-06 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback