Ringsjöhöjda-cup


På lördags förmiddag åkte jag och mamma upp till Höjda.


Vi hade med oss fyrhjulingen som vi packade med grejer så vi slapp bära sista biten!


Mamma utanför hennes mammas hemgård!
Min moster var redan uppe i Höjda och sen kom min mammas moster + kompis dit.


Inget rinnande vatten i gam-fjöse så vi fick hämta i källan!

På kvällskvisten åt vi god mat och drack vin.
För mig blev det en aning för mycket så jag var tvungen och gå och lägga mig...
Sen vakna jag av både illamående och mycket snarkningar (inte lätt att sova med 4 kvinnor som är 50+, värsta snarkarna).

Vi hade med oss gofika som vi dukade upp till kl. 11.


Både pajer, muffins, rullrån och mjukpepparkaka!


Moster vispar vaniljvisp!


Moster myste på en liten gräsplätt utanför fjöset!


Det blev folkigt och livat i luckan när min morbror N-A kom med sin familj!

Höjdacupen gick av stapeln...


Kusinerna kör stafettlek!


Morbror N-A och farsan in action, jag höll på kissa på mig av skratt!




Sista rundan på stafetten var att ta på sig utklädningskläder...


Mohahahha!!!

Såååå roliga dagar. Och så härligt och sova där upp i Höjda på loftet.
Måste nog åka dit en gång till i sommar!

Postat av: kajsa

hahah, va roligt det maste ha varit!! synd att jag inte kunde va med! pussokram

2011-07-04 @ 11:02:38
URL: http://kajsaviktoria.se
Postat av: Karro

Kajsa: Det var skitkul allting! Vi tänkte på dig och önska du hade varit med <3 Sköt om dig! P&K

2011-07-04 @ 12:22:09
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Karro!

Ni ser ut att haft superskoj i helgen, mycket fina kort. Jag satt och skrattade för mej själv när jag tittade på dem. Synd jag inte kunde vara med. Hoppas vi ses något i sommar. Kram från Anna W

2011-07-04 @ 18:07:39
Postat av: Moster

Du fick bästa kortet Karro!! det på N-A i mommas klänning. Jag kommer att titta på det när jag tycker livet är trist... då måste jag skratta!!!!

Kan jag få ta det?

2011-07-04 @ 18:15:07
Postat av: Anonym

Anna W: Vi hade väldigt roligt, så det var synd att du inte kunde vara med! Vi ses nog i sommar på Flata :)



Moster: Haha, ja men ditt kort på N-A va inte heller fy skam :) Klart du få ta det :)

2011-07-04 @ 21:43:15
Postat av: Saga

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 00:25:56
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback