Hemma hos Sara och Johannes


När jag var i Lund så passade jag på att ta lite kort på alla fina saker hemma hos S & J.


Denna fina burk fylld med kolakakor stod i köket.. jag vill ockå ha en sådan burk!


Recept-tavlor i köket, fiffigt!


Sött muffins-set pryder köksbänken!


I hallen lyser desa upp!


Det märks att en voffsing bor i detta hem också!


Fin byrå


Denna vackra skapelse ringde varje halvtimma och timma.


Påminde mig om när jag var liten och var hos Farmor och Martin..


I sovrumstaket hängde denna häftiga gren!
Jag vill också ha!


Saras sida, så gulligt!


Och Johannes sida, inte lika söt, hehe!


Rolig blomkruka och matchande stövlar :)


Hihi, detta är ett ägg och en spermie..


I vardagsrummet står Staffans stalledräng som S:s farfar gjort.
Väldigt fin tycker jag!


Lite avis är jag även på denna..


Dessa söta har Sara gått omkring i!

Väldigt kul att få se deras nya stora lya mot för den lilla plutt-etta de bodde i förut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback