Still alive


Som jag gruvat för denna plugg-lördag.
Började redan 8.30 imorse och nu äntligen har jag lagt bort det.
Det sitter rätt så bra nu så jag känner mig nöjd!
Men har inte suttit exakt hela tiden, har hunnit städa och tvättat och varit på entré för att vila hjärnan i mellan åt.
Så mycket höstfint, men jag tittade bara!

Mitt hår blev toppen igår. Mörkt och fint.


Lite ovant i början, men jag tycker redan jag har fler kläder i gardroben som passar bättre pga hårfärgen, haha!
Så himla bra och gå på frisörskolan för det blir så billigt. Jag brukar betala det dubbla annars.
Iofs tog det nästan 3 timmar, men vad gör det när man får värsta ompysslingen med hårmassage och lärare som kikar i genom ens hår!

Nu ska jag tända massa ljus och börja med maten innan min kära kommer hem!
Vi ska ha skräck-kväll har J bestämt, jag inte vad jag tycker om det. Är rädd redan..

Postat av: mamma gudrun

Snygg färg i håret! Skräckkväll.....här sover gubben i soffan och vovvarna snarkar i kapp i sina sängar. Själv sitter jag med datorn som sällskap.

PoK mamma

2010-10-30 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback