Snart får vi besööööööök!!


På onsdagkväll kommer Majvor och Gunnar hit!
Det ska bli så rooooligt. Det var några månader sen vi alla sågs!


Då var det jul!

Men nu är det vår i Malmö och vi ska gå på stan, käka massa gott och bara umgås!
Jag och Jens längtar!
Det bästa av allt är att jag gör min redovisning och opponering av uppsatsen på onsdag så jag är helt klar när de kommer. Och ledig ända tills på måndag!

Men innan allt detta roligt ska det städas, tvättas och fixa påskriset!

Postat av: mamma gudrun

Oj va kul med så fint besök. Hoppas vädret är bra så ni kan sitta ute på nån uteservering och njuta av god mat. Längtar tills du kommer, inte så många dagar kvar nu. Kram/mamma

2010-03-23 @ 07:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback