Mumma


Jens och jag har nyss kommit hem från Mando.
Där tryckte vi oss varsin plankstek med lökringar.. vi båda blir lika förvånande varje gång hur gott det är.
Vi får lixom en överraskning varje gång vi går dit.


Här är en exakt bild på det vi åt. 200 gram kött, kan inte bli bättre!

Imorgon sticker min hjärtfjärt till Kalmar för att sedan åka till huvudstaden med sin bror.
Jag ska ägna mina dagar till plugg.
Hemtenta i lagar. Hemtenta i genus.
Lagfrågor/instuderingsfrågor.
Usch!
Detta är värsta kursen någonsin.

Adjöken från surfröken

Postat av: mamma gudrun

Mmmm det ser gott ut. Det där vill pa o jag prova när vi kommer ner. Mitt första besök hos kiropraktiker blev positivt, känner mej redan hyffsad i ryggen. Kram/m

2010-04-28 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback