Roligt och vara i skolan


Det kändes väldigt kul och vara i skolan idag. Vi träffas ju inte så ofta nu när vi är ute på praktik så det var mycket som skulle berättas och skvallra om. Och ännu bättre blev det när förmiddagsföreläsningen blev inställd!
Då passade vi att gå iväg och käka långlunch på vårt pastafavoritställe som jag aldrig lär mig namnet på.

Nu är det dags för sömn igen för kl. är ställd på 5.20 och fler praktikdagar väntar.
Efter praktiken imorgon tänkte jag åka på skolan och skicka in min inlämningsuppgift så det blir avklarat.
Sen kan jag ägna mig 100% åt läkemedelsberäkning....

Det jag ser fram emot är Anna S födelsedagsfest på lördag med temat: huvudbonad.
Det ska bli spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback