1 dag kvar


Imorrn är det redovisningsdag! Mellan 12.45-14.45 ska många grupper hinna redovisa.
Jag vill bara att det ska vara över nu så jag får säga att jag har sommarlov! Iaf tills på måndag!

Har nyss kommit hem från en intervju.
Ska förhoppningsvis vara fadder till ett barn i höst och vår.
Så nu förhoppningsvis hittar de ett matchande barn till mig! Men jag får inte veta förrän i höst!

Stan vimmlar av studenter, de skriker och sjunger och visslar med sina visselpipor!
Det finns så många gymnasieskolor här i Malmö, så de har delat upp skolorna på olika dagar, stackars de så får vänta tills på fredag...
Det var annat på min tid... haha eller i Östersund!
Jag drömmer mig bort lite och kan inte fatta att det är 4 år sedan jag tog studenten...


Fy fan vad vi är bra...


Joppe, Madde, jag och Johanna


Den roligaste dagen i mitt liv!


Jag och Finaste Joppsen


Min gamla klass!

Tiden går för fort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback