Tidig helg, fast kort


Slutade klockan 15 idag och är som tur ledig imorgon fredag.
Ska ändå kliva upp tidigt och åka med mamma till Ström, tänkte jag skulle sova en stund hos momma och sen åka till stugan och lägga mig och sola där!
När mamma och Kajsa slutat ska vi gå på Jojo!
När vi åker hem ska vi svänga in till Jansjö och äta på Anneröjan, vietnamesisk mat.
Imorrnkväll tänkte jag åka till Backe och träffa lite folk, det ska bli väldigt kul!!
Synd bara att jag måste ta det lite lugnt för jag jobbar både lördag och söndag... men men, det får gå som det går!

Fick blommor av en vårdtagare idag. Känner mig riktigt nöjd.. en som gillar mig lite iaf!


Lite tantiga, men jag fick tårar i ögonen...

Postat av: Berit

Hej Karro! Jag tror jag vet vem som gett dig blommorna!! Gulligt! Kram Berit

2009-07-02 @ 22:36:48
Postat av: Jens

Vem gillar inte dig? Vi syns snart! Puss

2009-07-02 @ 23:54:52
Postat av: Frida

Jätte fina blommor du fått?? jag vet ej vem du fått dom av?? försöker tänka på saken???



Kramis Fridis<333

2009-07-05 @ 17:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback