Egen tid


Jag tycker det är lite jobbigt med egen studietid.. men samtidigt hur bra som helst, för att jag får bestämma och jag kan lägga upp dagen hur jag vill!
Idag hade vi föreläsning till halv tolv. Sen gick jag hem och åt lunch och har nu suttit några timmar och läst och skrivit.
Både imorgon och på torsdag är vi "lediga", vilket betyder ännu mera boss över mig själv...
Så imorgon ska vi ses och gå i genom lite grejer inför seminariumet på fredag.
Kanske även kika på lite uppgifter inför hemtentan. Det är väldigt skönt att diskutera och höra andras reflektioner på saker och ting. Kanske får jag mig några tips!

Jens stack iväg för 2 timmars sen och skulle jobba, jag ska också snart iväg och jobba mina 4 timmar för ikväll.



Underbara Tassa

Söta Viva

Om ni hade varit i närheten hade jag busat med er på min egna tid!!!

Postat av: Karro

Gud vilken söt hund, påminner om min systers! Vilken ras är det?

2009-02-04 @ 16:47:43
URL: http://luckykarolina.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är utmanad! Checka in min blogg! ;)

2009-02-05 @ 13:30:47
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback