Ny tandborste


Jag var på hemköp idag för att köpa en ny tandborste. Jag hittade en bedårande som passade mig perfekt.
Jag bara älskar sådana här grejor, när de designar tom. tandborstar för att göra en glad, iaf mig och säkert många fler!
Och inte dyr heller, faktiskt billigast av alla tandborstar.

Take a look!



Rosa med söta detljer

Tack Jordan


Postat av: Marie

Okej, ja du verkar ju söka jobb och gå på intervjuer för fullt! Ska hålla tummarna för att du hittar något bra snart! Är det Jens som ska plugga eller? Vart bor ni?

2008-09-17 @ 23:09:11
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Marie

Just det.. Tyvärr har jag väl inga större tips på Malmö, för det var ju i Helsingborg jag bodde. Men Skåne i största allmänhet gör mig knäsvag :) Danmark, Tyskland, havet, dialekten.. hehe :) Du verkar vara ute och kika runt en hel del själv så det blir nog bra :)

2008-09-17 @ 23:10:56
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: elinkusin

Jag gillar också fina tandborstar. Den du hittat var supersöt :)

2008-09-18 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback