idag är en mycket bra dag


Jens, min fina fina äskling är äntligen här. Han är dessvärre väldigt trött för att han inte fått sova så mycket på tåget.
Han hade visst bokat in sig i en kupé med en massa hundar, haha.


Jag har varit på min första arbetsintervju idag.
Så spännande och Tack till min vän Linna som hjälpt mig med det här.
Nu väntar bara väntan och hålla tummarna. Så gör det ni med!
Men medans söker jag självklart mera jobb.

Nu ska jag få upp min prins och vi ska ut och utforska vårt nya hem.



                                                                                                               


Postat av: Moster

Du är så rar, du Karro. Va´mysigt att ni nu är två för några dagar. Mina tummar är klämskadade!

Kraaaaam.

2008-09-10 @ 07:00:15
Postat av: elinkusin

VAd är det för sorts jobb? Lycka till med intervjun iaf.

2008-09-10 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback