Ensam igen


Det var grymt jobbigt att se Jens, Pappa och Erik åka iväg imorse!
Jag önskar att de kunde ha stannat.
Men vi har haft det väldigt roligt tillsammans!

Vi tog bussen till västra hamnen och kikade på Turning Torso nära

Så jäklarns högt


Mina tre grabbar


Vi gick nere vid havet


Öresundsbron och Jens


Underbart väder var det också






Vi vilade.. kika in gubben på cykeln vilken pose

Sen passade vi på att fika en macka på det berömda lilla torget!


Alla tog kycklingcurry, mums

Resten av dagen blev det lite shopping i triangeln och mys.

Sen åt vi kinamat!


Så jäklarns gott!

 
Inte en nudel kvar på tallriken när de här var klara :)


Dagarna innan Pappa och Erik kom var vi ju på kalas och på Teknik och Sjöfartsmuseumet här i Malmö.


Det var champagne, varmkorv och kladdkaka på det här kalaset hos mina släktingar.

 
Söta Edvine, Filippa, Ulrika och Johanna


Johannes, Ulrika och Johanna

Nu till museét

  
På väg


Jens & Christer


Kollar in alla grejer


Flygledartorn från 60-talet, Jens framtid kanske?

   

En häftig ubåt




   
   
Mycket roliga rattar och knappar vi gärna skulle vilja prova att trycka på

   
Lite lek blev det också


Mycket bilder denna gång. Nu blir det lugnt igen, för nu har jag inte lika mycket att knäppa på.
Vi hörs!

Postat av: Gudrun

Vilka häftiga bilder du bjuder på idag. Kul med museum, och att få rå om killarna./kram mamma

2008-09-14 @ 21:33:07
URL: http://www.annagudruns.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej tjejen! :D

NU har jag kollat igenom din blogg, det var ett tag sedan sist, bussy!! ;)

Herregud, att du bor i Malmö nu. Vad häftigt å lååångt ner! Och jag bor lååångt upp! ;)

Många fina bilder, ni verkar ha det lite varmare än oss :P

Stor kram

2008-09-15 @ 19:24:46
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback