Regn & Regn


Jag började tidigt imorse. Var på jobbet 6.50! Det betyder att jag slutar 15.20.
Då ska jag hem och ut och gå har jag bestämt. Även fast det regnar.

Jag tror att det har regnat hela natten. Jag låg och myste i sängen igår och lyssnade på regnet som smattrade mot fönstret. Jag hoppas nästan att det regnar hela dagen idag också för att det blir lite mysigt. Ska fråga Jens om vi kanske kan kolla på någon film eller bara sitta och glo. Han är ledig idag. Vilket betyder att han kan städa och skruppa badkaret + handfatet!


Postat av: Frida & Sofia

hej karro! jag och sofia undrar om vi får har hage till en häst hos er till sommarn vi kanske ska hyra häst??? kraam frida och sofia!! du är min favomärniska!!! tusen kramar!!!:;D

2008-11-11 @ 14:45:22
URL: http://princessfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback