Massage


Jag har aldrig varit på riktig massage eller någon annan behandling.
Jag är så otroligt sugen på att boka någon tid framöver. Det skulle vara så skönt!
Det är så typsikt att jag inte har fått någon lön, så jag inte kan unna mig sådan här saker.

Jag har fått tips av en jobbarkompis om det här stället Gilda. En hudvårdsskola som ligger både i Sthlm, Gbg och Malmö. De har bra priser eftersom det är elever som utför behandlingarna.

Jag blir så suuuugen. Åh vad jag vill prova nu nu nu.
Låter inte det här underbart:

Ungersk lerinpackning (1 tim)
Lerinpackning, lätt massage, ansiktsrengöring, ansiktsmassage, mask samt creme



Aroma helkroppsmassage (2 tim)
Reflexologi samt avslappnande kropps-, ansikts- och hårbottensmassage med varm mandelolja samt eteriska oljor

Postat av: elinkusin

du är utmanad, kolla russbloggen...

2008-11-06 @ 20:08:03
URL: http://www.russ-elina.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja det är det verkligen, jag börjar tro att min förkylning inte vill försvinna ..

Vad härligt att höra, roligt att bara flytta och "börja om" och att du verkar trivas så bra är ju toppen :)



I ström händer det väl inte allt för mycket , det är som vanligt .

Jag har väl inte så jätte stora planer än men jag har börjat tänka på att söka in till Nfi, alltså den där frisörutbildningen i Östersund. Man måste ha gått en veckas praktik där innan man kan söka in till själva skolan. Jag har nu fått en vecka där som jag ska in och då ska de väl se vad jag går för och så.. sen får jag väl hoppas att de tycker att jag platsar och tar in mig då jag söker . Men det finns ju ett problem till och det är pengarna .. det är så dyrt !



Det hade verkligen varit jätteroligt att hälsa på,

Jag skulle gärna ha tagit några dagars ledigt och hälsa på dig :)



Kram



2008-11-06 @ 21:22:05
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback