Helg snart


Då är det fredag igen. Jag tycker veckorna flyger iväg och det är bra.
Jag längtar mycket hem, efter både familj, vänner och vädret.
Det regnar här idag igen. Imorse var jag rädd att mitt paraply skulle gå sönder, för att det blåste så mycket.

Den här helgen kommer det inte nog ske så mycket. Jens jobbar till 23.30 inatt och imorgon börjar han 14-21.
Tänkte att vi skulle hinna till Möllan för att inhandla grösaker imorgon innan han börjar.
Sen får jag se om jag lyckas inhandla någon julklapp som jag kan slå in.
Jag är så sugen och börja pynta men Jens säger att jag måste vänta någon helg till.. så okej då.
Jag vill baka lussebullar också, men det får vänta några veckor det med!



Postat av: Gudrun

Hej gumman!

Hann inte ringa dej igår. Slår en pling ikväll.

Vi har fått lite sn på backen, det är så fint.

Tusen kramar/mamma

2008-11-14 @ 11:47:50
Postat av: Elin

Nämen, pynta på du bara. Det blir ju så mysigt. Så kan man tända en massa ljus, fast det brukar ju du göra ändå. Hoppas allt är bra med dig, vi får höras nån dag! Puss o kram

2008-11-17 @ 20:23:08
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback