Jobbigt


Det har varit en jobbig dag idag. Jag kunde knappt sova, för bröderna Isaksson vaknade runt 12 och började prata och jag hade öronproppar och kuddar över huvudet, men jag kunde inte sova. Låg vaken i över en timme och blev bara mer och mer less. Jag vet jag vet, jag borde ha sagt till de från början men jag trodde jag skulle kunna sova. Så tilslut sa jag till de när jag va arg och då var de snäll och åkte bort. Försökte sova och fick blunda ett tag iaf. Sen kom mamma och pappa och hälsade på en sväng. Var kanske inte rätt dag, men jag blev väldigt glad att de kom en sväng. Mamma stekte fläsk. Fy fan vad gott. Jag älskar stekt fläsk, så salt och gott. Tack mamma.
Jens och Johan var hos deras morbror och åt middag och när mamsen och papsen åkt tittade jag på någon sorglig film, som gjorde att jag grubblade ännu mer och blev ledsen. Usch, det är jobbigt när man får en dålig dag. Hoppas att imorrn blir en bra dag.

Nu händer något väldigt roligt. Klockan är 03:29 och Elin kommer inrusande på jobbet. Hon är full. Hon har gått hem till Frösön från krogen, med Lousie väska och nu tydligen gått tillbaka för att möta Louise, men hon mötte ingen Louise. Så nu är hon här. På jobbet. Full. Väldigt roligt. Och Elin, du behöver inte skämmas.
Så nu väntar vi på att Louise ska komma på jobbet..

Postat av: Ägget

Jag har snart varit här en timme och är lika full fortfarande. Aldrig mer vodka vanilla!

2007-12-02 @ 04:27:54
Postat av: kusinelin

Har precis uppdaterat mig vad som hänt med er de senaste dagarna. Vilken pärs. Hoppas Jens mår bra och du också förståss. Sköt om er! kram.

2007-12-02 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback