Utforska närmiljön


Tiden rinner iväg men härom dagen var jag och Klara ledig och passade på att kolla in vårt fik i byn!
Fantastiskt god semla och Klara var så glad, tyckte det var jättespännande och roligt!




Efter cafébesöket gick vi på Ica som blev mindre lyckat då Klara ville springa runt och dra korgvagnen själv... Jag har aldrig varit med om ngn värre handling ngn gång...

Väl hemma efter en massa spriiiing gick vi upp till "gunghörnan" på vår tomt! Och som hon njöt och tjoade jiiihoo!
I Malmö gungade vi väldigt ofta så det märktes att hon saknat det!




Kul också med lekstuga på tomten som vi besökte! Förhoppningsvis i sommar kan den få lite uppfräschning och bli ännu bättre!

I helgen väntas min familj och Kajsa och jag ska dra till stan och shoppa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback