Malmömilen istället för bröllop


Var inte riktigt vaken när jag tog och bestämde mig för att springa Malmömilen eftersom jag insåg långt senare att det skulle krocka med Prinsbröllopet!
Igår sprang jag alltså för första gången en mil, eller nästan... eftersom det var 27 grader varmt och solen gassade så orkade inte kroppen riktigt som jag trodde och fick gå lite mellan 8 och 9 km, men i mål kom jag och det var en underbar känsla. Mindre skön känsla har jag idag då hela kroppen värker, tom. tånaglarna...
 
 
Före!


Efter!

Min fina kompanjon som jag inte riktigt kunde haka på!

Ser ni mitt namn bland alla 1000-tals ;)
 
På kvällen blev det pizza och så god den var...

Postat av: mamma G

Du var skit duktig, bara så du vet
Fy klåån för att springa en hel mil i denna värme, heja heja va du gjorde de bra, grattis
puss mamma

2015-06-14 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback