Allt möjligt i Stockholm


Det har varit underbara dagar i Stockholm! Så perfekt att Kajsa och mamma kunde möta upp oss där och samtidigt hälsade vi på "moster" Karin som håller hus på Ekerö! Jag och Klara kom mycket tidigare och hade tur och få privatskjuts av farbror Johan!



Sen har vi har hunnit med att vandra runt i gamla stan, trängts på Drottninggatan, träffat kusiner (en 50-tals tokig en), besökt och blivit guidad i Drottningholms slott, shoppat i Bromma blocks, promenerat och såklart ätit massa gott!!
















Jag undrar hur många kristallkronor det finns på Slottet?!




Hemma hos Erika bjöds det på massa gött!!






<3



Sista dagen när vi väntade på tåget/planet hann vi besöka Leilas butik, vad jag inhandlade där visar jag en annan dag!

Och gofika på Sturekatten!

Postat av: elinkusin

Men er hade man ju velat vara med!! Så mysigt och roligt!

2014-10-16 @ 14:38:45
Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Underbara Sthlm! :)

2014-10-16 @ 17:17:26
URL: http://mariebergman.se
Postat av: mamma G

Men OJ! hann vi med så mycket ;)
Jättefina och roliga kort, puss puss till er alla, mamma K, pappa J och lilla fisen K <3 <3 <3

2014-10-17 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback