På hemmaplan


Det går inte med ord beskriva känsloruset jag och Jens befinner oss i nu.
Vi vill stanna tiden och bara vara!
Det här är det mest fantastiska och underbaraste jag varit med om och jag är världens lyckligaste!
Vi kom hem från BB i tisdagskväll och att vara hemma i sin egna hemma miljö är ju bara bäst.
 
 
Jag är redan tokförälskad i min lilla skatt!
 
Jag återkommer med min förlossningshistoria, den är faktiskt väldigt rolig och galen på samma gång.

Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Den ser jag fram emot att läsa :) GRATTIS igen! :)

2014-05-17 @ 07:24:58
URL: http://mariebergman.se
Postat av: mormor G

Nämen ha du sitt på klåån.....ha a in´t ärve mommas tean, hihi!! kram till lilla hjärtat från momma <3

2014-05-17 @ 10:15:20
Postat av: Karin N-A

Så gulliga händer å fötter skulle vilja ta lite på dom <3 <3 <3

2014-05-17 @ 22:58:44
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback