På besök i Lomma


Jag tog bussen igår till Lomma för att hälsa på hos en jobbarkompis som fick barn i mitten av mars!
Det blev en mycket trevlig dag med massa bebisprat och förlossning, även supergod lunch nere i hamnen på Fiskboden och sen skitgod chokladbomb-tårtbit... 
Jag var så mätt och i mitt tillstånd kändes det som om det var droppen till att sprängas!
Nu måste jag tänka på att jag inte alltid kan äta så mycket... jag blir näst in till "förlamad" ibland!
Bättre med små portioner oftare!





Postat av: Motta Karin

Håller tummarna och tänker på dig varje dag.
Jag minns så väl hur jag längtade -och gruvade.
Det är en oförglömlig händelse att föda ett barn.
Lycka till!

2014-05-10 @ 16:29:39
Postat av: Mamma G

Trevlig utflykt me mkt bäbis prat
Mmmm älskar chokladkaka m grädde :))

2014-05-10 @ 20:00:22
Postat av: Mamma G

Trevlig utflykt me mkt bäbis prat
Mmmm älskar chokladkaka m grädde :))

2014-05-10 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback