Mina dagar hemma


Nu när jag tänker efter så har tiden hemma gått väldigt snabbt.
Vad har jag då gjort de senaste veckorna?! Jag har faktiskt skrivit ner lite kort varje dag vad jag hittat på så jag inte blir helt knasig på mig själv. Men det är mycket vardagssysslor jag kan göra och har gjort, då i långsam takt och nu senaste 2 veckorna har allt gått i snigelfart...
Denna vecka har jag bakat en hel del, laddat upp med bullar, daimsnittar och chokladbollar i frysen.
Svårt för mig som älskar sötsaker att låta bli allt som ligger där bara...
 
 
Jag har annars hunnit med en hel del rensande, plockat bort och slängt en hel del saker. Allt från papper, rat och kläder. Även lämnat in på stadsmissionen och sålt på loppis. Det känns väldigt befriande!
Pysslat, umgåtts med vänner, promenerat, städat sådana här tråkiga grejer (mikro, kyl, vaskar hit och dit), snöat in mig på Lyxfällan på tv3play, kollat ikapp andra serier, tvättat alla barnkläder, vikit och strukit och framförallt vilat i massor!
 
Nu fortsätter väntan på vår lilla plutt och jag tar en dag i taget!

Postat av: Tess

Nu är det nära! Så spännande!
Kram o Lycka Till

2014-05-08 @ 20:14:20
Postat av: Karin N-A

ja, nu är du/ni nästan vid målet :)
jag antar du längtar och väntar varje minut ....
du har den mest spännande tiden framför dej och det kommer att vara helt underbart och lite ont!!!!!
Kramkramkram från Moster

2014-05-09 @ 06:43:42
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback