Maj månad


Tänka sig att det är maj redan... det är nu den 12 maj vår lilla bebis är beräknad.
I höstas, innan jul, efter årskiftet och vid min födelsedag kändes det så långt borta, men nu så...
Jag var extra glad när det gick över från sista april till första maj, just för att jag har fastnat för maj månad och hoppades verkligen att bebisen skulle titta ut då och nu blir det så :)
Jag har inte mått toppen de senaste dagarna, kännt mig extra trött, varit orolig i magen och den här jäkla torrhostan som hängt i 3 veckor gör mig galen.
Nu vill jag må bra och samla krafterna!
 
Jag hade ett gäng över på första maj-frukost men tog inte en enda bild, kanske för att det var så trevligt!
Men igår använde jag resterna :)
 
 
Rosorna är från en kompis som stått så fint i över en och en halv vecka!
 
 

Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Hoppas att du kryar på dig och stort lycka till med allting nu! :) Ska bli spännande att se vem som gömmer sig där inne! :)

2014-05-03 @ 09:12:53
URL: http://mariebergman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback