"Semester-tripp"


Sitter på tåget påväg upp i landet, första  stopp blir i Karlstad i några dagar hos min kära Joppe <3
Ska bli så härligt och roligt!
Sen blir det några dagar hemma hos M&P och sen till H-sand och sen slutligen i Strömsund igen!

Tänkte att jag inte skulle ha med mig så mycket grejer men det blev min storväska som tyvärr är fullproppad...


Igår var en intressant eftermiddag då vi först såg bebisen i 3D ultraljud och därefter lyssnade på information för blivande föräldrar!
Otroligt vad tiden går snabbt, snart går vi in i v. 34 vilket betyder att det är bara 1 1/2 mån kvar, helt crazy och spännande!

Postat av: mamma G

Åh det kommer bli så kul att du kommer hem,
du och lilla magen, puss puss <3

2014-03-23 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback